Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Hoe zorg je ervoor dat jouw offline communicatie opvalt in de brievenbus
Steeds meer bedrijven kiezen voor online marketing. Hier is het moeilijk om de aandacht van de mensen vast te houden. Offline zijn er hierdoor meer kansen. Door de offline communicatie goed te doen zal het opvallen in de brievenbus. Een andere kleur brievenbus bijvoorbeeld. Bekijk hier de verschillende mogelijkheden om een unieke enveloppe te maken. Het is het eerste wat de ontvanger vaak ziet. Het is bepalend of de communicatie uiteindelijk ook gezien wordt.
Opvallen
Er zijn dagelijks vele sales- en marketingboodschappen om ons heen. Het is belangrijk om op te vallen om zo de lezer te bereiken. Het is belangrijk om een boeiende en relevante boodschap te hebben. Wanneer de klant hier het belang van inziet dan zal hij niet kunnen wachten om de envelop te openen. Het is belangrijk om vanuit de gedachte van de klant te denken. Waarom zal de ontvanger alles lezen? Maak het interessant.Een pakje in plaats van een envelope
Zorg voor een opvallende mailing. In plaats van een envelope is het goed om een pakketje te versturen. Een pakketje maakt de ontvanger veel nieuwsgieriger om te kijken wat er in zit. Door er een klein cadeautje in te doen zal de ontvanger het nog beter onthouden. Een notitieboekje, een tas, pen of aansteker doen het altijd goed.Maak het persoonlijk
Het maakt niet uit of het hier gaat om een b2b of b2c klant: het is belangrijk om persoonlijk te zijn. Door persoonlijk te zijn raakt men sneller een emotionele snaar. Het is hierdoor mogelijk om de envelope of het pakketje te laten openen. De vervolgstap is om uiteindelijk met een sterke brief de vervolgstap te laten maken. Wanneer je dit goed doet dan zal de mailing een groot succes worden.
Reacties (0)
Geen reacties gevonden.