Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Garantie en klachtenprocedure bij webwinkels van Webcompanies
1. Hoe lang heb ik garantie?
Op al onze artikelen geldt een wettelijke garantie van 6 maanden.
Uitgesloten van garantie zijn:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Verkleuring door zonlicht
- Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
- Storm- en waterschade
2. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer uw bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 14 dagen op juistheid en volledigheid. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 14 dagen na ontvangst via onze klantenservice. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.
3. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Heeft u een klacht? Geef dit dan door via ons contactformulier of mail naar info@pttbrievenbus.nl. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig.
4. Hoe snel reageren jullie op een klacht?
Ons klantenservice team is op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur aanwezig om vragen en klachten te behandelen. Heeft u een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden, dan ontvangt u hierop op werkdagen doorgaans binnen een uur, doch hooguit binnen 24 uur een reactie.
Op al onze artikelen geldt een wettelijke garantie van 6 maanden.
Uitgesloten van garantie zijn:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Verkleuring door zonlicht
- Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
- Storm- en waterschade
2. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer uw bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 14 dagen op juistheid en volledigheid. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 14 dagen na ontvangst via onze klantenservice. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.
3. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Heeft u een klacht? Geef dit dan door via ons contactformulier of mail naar info@pttbrievenbus.nl. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig.
4. Hoe snel reageren jullie op een klacht?
Ons klantenservice team is op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur aanwezig om vragen en klachten te behandelen. Heeft u een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden, dan ontvangt u hierop op werkdagen doorgaans binnen een uur, doch hooguit binnen 24 uur een reactie.